Granja escola “les Pedreres”

La Granja “les Pedreres” : és un nou espai per gaudir d’una altre manera d’una granja. Volem compartir allò que sabem fer: cuidar els animals. Els podreu conèixer, descobrir nous llenguatges a través d’ells...dins d’una explotació ramadera.

Àmbit escolar de la granja escola les Pedreres

Una de les nostres propostes està treballada i emmarcada en l’àmbit escolar, en sortides d’un dia. És a dir per nens i nenes de llars d’Infants, Educació Infantil i els primers Cicles de Primària.

Acolliment de grups: La pallissa i el graner.

Les altres estan pensades per acollir: grups, festes familiars, esplais, entitats...en altres espais com “La pallissa” i “Els Plataners” on tots poden acabar jugant a l’era amb les bales de palla.
Aquesta és una aventura que comença de nou en nou, però amb el bagatge i el saber fer d’aquests quaranta anys d’història familiar, dedicats a la ramaderia.
Com el vers de J.V.Foix:

“m’exalta el nou i m’enamora el vell”

els dos extrems d’un pont on la tradició i els nous temps es recolzen en la il•lusió, el treball, la voluntat i el coneixement.

“La granja les pedreres” al Bages, és un espai on podreu gaudir dels diferents àmbits, dins d’un entorn ramader.

En arribar a mà esquerra trobareu una zona de pàrking on còmodament podreu deixar el cotxe i endinsar-vos cap a la granja tot mirant els vedells com mengen palla.
Més endavant trobareu l’entrada principal on hi ha la recepció i serveis des d’aquest espai podreu observar l’altra banda de la granja i els Plataners avui convertit en un sala per acollir diferents activitats dels tallers per als més petits, fins transformar-ho en un menjador per una trobada familiar, d’escola o d’empresa.
Des de els Plataners es pot accedir amb molta facilitat cap a l’exterior on hi ha l’era amb les bales de palla per a poder jugar i el sorral per als més petits.
Just al costat de l’era hi trobareu la granja amb les casetes de fusta on hi ha els animals més característics que antigament es trobaven a les cases de pagès.

GRANJA ESCOLA LES PEDRERES - Sant Fruitos de Bages - 618 312 230 - info@

per ordeorum